Obiady
w naszej szkole wydawane są na dwóch przerwach obiadowych:
-
11.30 – 11.50 – klasy I, II, III, IV,
-
12.35 – 12.50 – klasy V, VI, VII, VIII
-
Dane do przelewu za obiady:
Szkoła
Podstawowa nr 8
41-710
Ruda Śląska
ul.
Główna 1
ING
Bank Śląski
62
1050 1214 1000 0023 5611 5606
(w tytule przelewu należy wpisać: imię i nazwisko dziecka, jakiego
okresu czasu wpłata dotyczy – miesiąc lub za jakie dni).
Wpłat na konto należy dokonywać z góry za następny miesiąc 15 do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wydawania posiłków. Wyjątek będą stanowić płatności we wrześniu i styczniu, w których termin płatności będzie podawany na stronie internetowej szkoły oraz na gazetce przy świetlicy szkolnej.
Kwoty do zapłaty za poszczególne miesiące w roku szkolnym 2022/2023:
WRZESIEŃ - 15 dni x 5 zł = 75 zł
PAŹDZIERNIK - 19 dni x 5 zł = 95 zł
LISTOPAD - 20 dni x 5 zł = 100 zł
GRUDZIEŃ - 15 dni x 5 zł = 75 zł
STYCZEŃ - 11 dni x 5 zł = 55 zł
LUTY - 20 dni x 5 zł = 100 zł
MARZEC - 23 dni x 5 zł = 115 zł
KWIECIEŃ - 16 dni x 5 zł = 80 zł
MAJ - 17 dni x 5 zł = 85 zł
CZERWIEC - 12 dni x 5 zł = 60 zł
Wpłat na konto należy dokonywać z góry za następny miesiąc 15 do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wydawania posiłków. Wyjątek będą stanowić płatności we wrześniu i styczniu, w których termin płatności będzie podawany na stronie internetowej szkoły oraz na gazetce przy świetlicy szkolnej.
Kwoty do zapłaty za poszczególne miesiące w roku szkolnym 2022/2023:
WRZESIEŃ - 15 dni x 5 zł = 75 zł
PAŹDZIERNIK - 19 dni x 5 zł = 95 zł
LISTOPAD - 20 dni x 5 zł = 100 zł
GRUDZIEŃ - 15 dni x 5 zł = 75 zł
STYCZEŃ - 11 dni x 5 zł = 55 zł
LUTY - 20 dni x 5 zł = 100 zł
MARZEC - 23 dni x 5 zł = 115 zł
KWIECIEŃ - 16 dni x 5 zł = 80 zł
MAJ - 17 dni x 5 zł = 85 zł
CZERWIEC - 12 dni x 5 zł = 60 zł
UWAGA!!!
Bardzo proszę o informowanie intendenta o nieobecności dziecka na obiadach (osobiście lub telefonicznie) z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, w przeciwnym wypadku uczeń nie otrzyma zwrotu kosztów obiadu.
Informować
można:
Sms: 697860279
Telefonicznie
– sekretariat szkoły: 322486552
Jeżeli rodzic/opiekun prawny nie zapłaci za obiady w terminie, dziecko zostanie skreślone z listy obiadowej do momentu uregulowania płatności.
Jeżeli nieobecność ucznia została zgłoszona prawidłowo, to powstała nadpłata zostanie odliczona przy płatności w następnym miesiącu.
Z obiadów można zrezygnować wypełniając OŚWIADCZENIE REZYGNACJI.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz